Forum przyjdz.eu służy do wymiany poglądów pomiędzy użytkownikami serwisu na tematy związane z tematyką serwisu.
1. Przed założeniem nowego wątku sprawdź w wyszukiwarce, czy temat ten już się wcześniej nie pojawił. 2. Do konta na forum powinien być podpięty adres e-mail, którego aktywnie używasz. Na ten adres będą wysyłane wszelkie powiadomienia oraz informacje. Na ten adres będą wysyłane maile z linkiem do odzyskania hasła. Utrata dostępu do tego adresu może spowodować, że konto na forum zostanie przejęte lub zablokowane bez możliwości odzyskania go. 3. Adresy e-mail podane przy rejestracji oraz przypisane do kont użytkowników nie podlegają działaniom marketingowym i są wykorzystywane tylko w celu zapewnienia prawidłowego technicznego funkcjonowania forum. 4. Określenie "administracja forum" dotyczy Administratorów i Moderatorów. 5. Forum przyjdz.eu nie przetwarza danych użytkowników w celach marketingowych ani nie udostępnia danych osobowych użytkowników podmiotom trzecim w celach prowadzenia kampanii mailingowych. Szczegółowa Polityka prywatności forum dostępna jest w odrębnym wątku. 6. Zabrania się następujących czynności: - obrażania innych uczestników forum, - używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne, - umieszczania treści, zdjęć lub ilustracji naruszających przepisy prawa i/lub powszechne zasady dobrego smaku oraz reklam, - celowego wywoływania sporów, - wielokrotnej rejestracji pod kilkoma loginami, - wpisywania tytułów tematów z nadużyciem wielkich liter oraz z liczbą znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywania wielkich liter w treści postów, a także pisania całej treści postu powiększonym lub zmniejszonym względem standardowego rozmiarem pisma, - umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku oraz zamieszczania ofert handlowych poza przeznaczonym do tego działem, - umieszczania tej samej informacji wielokrotnie, - nie spełniających norm interpunkcji i ortografii, - nie wnoszących nowych treści, - a także zawierających treści niezgodnych z prawem, - używania kontrowersyjnych nazw użytkownika, - zamieszczania w postach danych osobowych uwzględnionych w Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO), szczególnie danych takich jak adres, numer telefonu czy też email. Imię i nazwisko może być zamieszczane, jeżeli dotyczy osób publicznie ich używających (jak np. autorzy gier czy niektórzy twórcy recenzji) 7. Nad prawidłowym działaniem forum czuwają Administratorzy i Moderatorzy. Użytkownicy forum są zobowiązani zgłaszać im wszelkie problemy z funkcjonowaniem forum, jak i przypadki złamania niniejszego regulaminu. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać ich zaleceń. 8. Zmniejszanie czytelności postów poprzez nadużywanie emotikonów, stosowanie wielu kolorów, oraz częste zmiany formatowania tekstu (kursywa, pogrubienie, zmiany wielkości kroju pisma) na przestrzeni jednej wiadomości są niemile widziane. Kolor czerwony zastrzeżony jest dla administracji forum. 9. Zabrania się usuwania i modyfikowania wpisów administracji forum. Tylko Administratorzy/Moderatorzy mogą usuwać swoje wpisy. 10. Zanim wyślesz swoją wiadomość, przeczytaj ją dokładnie i sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy dotyczy tematu wątku. 11. Posty, które będą łamały powyższy regulamin, będą edytowane i/lub usuwane. W razie gdyby użytkownik nie zastosował się do upomnień i w dalszym ciągu łamał regulamin, to zostaną przeciwko niemu poczynione odpowiednie kroki, które mogą obejmować: tymczasowe lub stałe zablokowanie konta, w ostateczności usunięcie konta. 12. Nowe konta łamiące regulamin forum oraz zidentyfikowane przez administratorów jako założone w celu rozpowszechniania spamu i reklam, mogą zostać usunięte natychmiast, bez ostrzeżenia. 13. Decyzja o dyscyplinarnym usunięciu konta jest podejmowana przez Administratorów, nie można się od niej odwołać. 14. Wszelkie uwagi na temat regulaminu i funkcjonowania forum można kierować do Administratorów, korzystając z formularza kontaktowego. 15. Użytkownik ma prawo zażądać usunięcia swojego konta. Może to zrobić, korzystając z formularza kontaktowego. Po potwierdzeniu decyzji właściciela konta, zostanie ono niezwłocznie bezpowrotnie usunięte wraz z wszystkimi danymi kontaktowymi i prywatnymi wiadomościami. Napisane przez właściciela konta posty pozostaną na forum. 16. W wypadku jakichkolwiek niejasności interpretacją przepisów Regulaminu, ostatnie słowo należy do Administratorów forum.